بررسی BPMS

بررسی BPMS

BPMS یا همان سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار یکی از جدیدترین متدهای شرکت ها و مجموعه های گوناگون می باشد که سبب می شود تا تحولات عمده ای در متولوژی های توسعه کارها می باشد. این سیستم از نظر تکنولوژی روی کارها متمرکز می شود و سبب می شود تا کارهای چند منظوره پیاده سازی گردد. به همین دلیل تاثیر زیادی دارد، از این رو BPMS اهمیت بالایی دارد و شما می توانید از آن ها بهره وری داشته باشید. 
باید بهتان بگوییم که نرم افزار BPMS، دارای برنامه های کاربردی می باشد که از تکنولوژی های روز پیروی می کند. سیستم مدیریت فرآیند کارها، برنامه های زیادی دارند که آن ها را می توان با کدنویسی کمتر به سیستم های کاربردی تبدیل کند. 

 

فرآیند یعنی چی ؟ 


فرایند های کسب و کار، به مجموعه های گام تکرار شونده می گویند که برای دستیابی به برخی از اهداف سازمانی انجام می شود، باید بهتان بگوییم که فرآیند کسب و کارها اهمیت زیادی دارد، از این رو پروژه عموما از یک سری استراتژی های بازاریابی برای مشتریان بهره می گیرند. امروزه شما می توانید مراحل خاص را در یک پروژه بهره بگیرید، همین طور شما می توانید فرآیندهای کسب و کار را بررسی کنید و از آن ها بهره بگیرید تا فرآیندهای اجرا را در نظر داشته باشید. به همین دلیل BPMS اهمیت زیادی دارد و شما می توانید از آن ها بهره مند شوید.  مدیریت فرآیندهای کسب و کار از یک سری بررسی ها، تغییر و نظارت های گوناگون تشکیل می شود و شما می توانید کارها را به مرور انجام دهید. 

 

مقایسه BPMS


نرم افزار  BPMS یک ابزار اتوماسیون می باشد، این ابزار به شما کمک کرده تا بتوانید کارهای روزانه را ارزیابی کنید و دغدغه های موجود را ارزیابی کرده و هزینه های آن را کنترل نمایید، به همین دلیل کارهای روتین را ممکن کنید و از آن ها بهره بگیرید. به همین دلیل نرم افزار BPMS به شما کمک می کند تا کارهای سازمانی خودشان را به کارهای اتوماتیک برگردانید. 

 

دستور العمل BPMS 


کسب و کارهای مختلف از یک سری قابلیت های گوناگون تشکیل می شود که دارای عوامل گوناگونی هستند و هر یک از آن ها از جنبه های مختلف بهره مند هستند که سبب می شود تا یک مجموعه به اهداف خودش برسد. به همین دلیل شما با استفاده از نرم افزارها می توانید به تعداد زیادی کاغذ، فضاهای فیزیکی، کشو ها و ساعات کاری مختلف دسترسی داشته باشید. به همین دلیل استفاده از نرم افزار BPMS کمک می کند تا شما این موارد را نداشته باشید و خیلی ساده و راحت از آن ها استفاده کنید. 

 

برتری های کسب و کار


برای بررسی BPMS باید بهتان بگوییم که شما با مدیریت فرآیندهای کسب و کار به مجموعه ها کمک می کنید تا به سمت دیجیتالی شدن بروند و بتوانند از آن ها برای اهداف سازمانی بهره بگیرند از این رو قابلیت ها و مزایای آن ها سبب شده است تا شرکت ها پس از بررسی BPMS از آن ها استفاده کنند. 
1.    افزایش سرعت روند کاری 
2.    کاهش هزینه ها
3.    افزایش درآمدها
4.    کارکرد بیشتر
5.    دید بهتر
6.    تطبیق و ایمنی 
7.    امنیت زیاد 

 

چرا باید شرکت ها از BPMS استفاده کنند


شرکت های مختلف، باید از اهداف گوناگون استفاده کنند به همین دلیل مجموعه های کوچک و بزرگ چالش های گوناگون را بررسی می کنند اما با استفاده کردن از بی پی ام اس یک سری قابلیت ها به آن ها اضافه می شوند. اول از همه این که نیروهای انسانی یک سری دغدغه ها برای مجموعه ها دارند، از نظر دستمزد، هزینه و .... باید بتوان آن ها را ارزیابی کرد، همین طور سرعت روند کار زمانی که شما خودتان کاری را انجام می دهید، با زمانی که یک مجموعه آن را پیاده سازی می کند. تفاوت بالایی دارد، از این رو شما می توانید با بررسی BPMS در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات را حل کنید.  این مسائل به شما کمک می کند تا بتوانید از آن ها بهره بگیرید و سرعت کار، بازدهی و ... را افزایش دهید.

 

چک لیست نرم افزار بی پی ام اس


     انتخاب پلتفرم
    انتخاب فرآیندها
    شناسایی مالک
    تنظیم مارک
    نمودارسازی
    درگیر کردن تمامی مجموعه های فعال
    رهبری کردن جریان کاری
    آسان کردن کارها
    آموزش کاربران
    اندازه گیری
    بهینه کردن 

 

معیارها و عوامل مهم در بررسی BPMS


    دسترسی بر نقش ها
    پشتیبانی موبایل
    نحوه کارکرد
    قابلیت ها
    نحوه نمودار سازی 
    قیمت خرید 
    امکان ارتباط با سایر بخش ها

 

در ادامه به یک سری سوالات مشتریان عزیز پاسخ داده ایم با ما همراه شوید.

 

بی پی ام اس چه مزایایی دارد؟ سبب بهره وری بهتر، مدیریت ریسک بیشتر و کنترل هزینه های بالاتر می شود. 

قابلیت های BPMS چیست؟ امکان تعریف فرآیندها و داده های مختلف 

نحوه خرید نرم افزار بی پی ام اس ؟ شما می توانید آن را از فکر گستر با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.