نرم افزار حسابداری قیمت تمام شده

 

در همه شرکت ‌ها مدیران باید عوامل مختلف را برنامه ‌ریزی کنند و نظارت و کنترل روی کارهای سازمانی داشته باشند به همین دلیل برای انجام این کارها به گزارشات حسابداری بهای تمام شده نیاز دارد.

نرم افزار حسابداری قیمت تمام شده با توجه به عملیات واقعی و ثبت داده‌های دقیق انجام می‌شود درواقع کارکرد نرم افزار حسابداری قیمت تمام شده به این صورت است که در تمام مجموعه‌های صنعتی و تولیدی که محصولات آن ها به‌طور مرحله‌ای سفارشی پروژه‌ای و یا حتی روش برگشتی ساخته می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یعنی این که نرم افزار جامع و کامل است و در جنبه‌های گوناگون بکار می‌رود نرم افزار بهای تمام شده نام‌های دیگری مانند نرم افزار تولید و نرم افزار قیمت تمام شده هم دارد.

 این نرم افزار در کنار بررسی بهای تمام شده کالاها امکان محاسبه و ارائه گزارش قیمت تمام شده کالاهای و محصولات نیم ساخته یا در حال ساخت هم با بررسی این مواد اولیه دستمزد و سربار را هم دارد.

درواقع گزارشاتی که نرم افزار قیمت تمام شده به شما می‌دهد گزارشاتی است که شما می‌توانید با سایر نرم افزارها آن را بررسی کرده و هیچ مغایرت یا تضادی وجود ندارد این گزارشات می‌توانند به‌صورت ماهانه و یا سالانه و یا روش‌های دائمی انجام شود در واقع شما با به کار گرفتن از این نرم افزار می‌توانید در نظر بگیرید تا چه اندازه همه‌چیز برای شما عوض شده و تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید از آن ها به‌نحو احسن استفاده کرده و تا جایی‌که امکان دارد ازشان به‌درستی بهره بگیرید امروزه نرم افزارهای قیمت تمام شده و نرم افزار حسابداری اهمیت زیادی داشته و بنیان موفقیت کسب ‌و کار را می‌ سازد.

 

 

 

امکانات نرم افزار حسابداری قیمت تمام شده

 

 

عوامل مهم در محاسبه قیمت تمام شده

 

اهمیت و تاثیر نرم افزار قیمت تمام شده

طراحی نرم افزار بهای تمام شده قیمت اولیه به صورتی است که سازمآن ها با داشتن حداقل نیروی انسانی می‌تواند تمامی کارهای مرتبط با امور مالی، خرید و فروش را با دقت بالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

در واقع این نرم افزار یکسری ویژه رگه‌هایی دارد که باعث می‌شود تا کسانی که از آن ها استفاده می‌کنند بیشترین نتیجه‌ها را بگیرد اولین ویژگی و مهم‌ترین دلیل اهمیت آن محاسبه دقیق قیمت تولیدشده مواد اولیه است زمانی‌که شما از نرم افزارها استفاده می‌کنید می‌خواهید که قیمت‌ها با ریز نکات و داده‌ها های جزئی همه‌چیز برای شما مناسب باشد در واقع شما با بهره گرفتن از آن ها و داشتن یک نرم افزار یکپارچه و دقیق می‌توانید قیمت مواد اولیه کالاهای تولید شده را که زمان‌بر است در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

از طرفی سیستم نرم افزار قیمت مواد اولیه به صورتی طراحی‌شده که سرعت محاسبات را افزایش و خطاها را کاهش می‌دهد و اطلاعات را به‌صورت منظم طبقه‌بندی می‌کند برتری که دارد این است که این اطلاعات را شما می‌توانید در جاهای دیگر هم استفاده کنید.

یعنی مدیران برای بررسی شرایط و اوضاع مالی شان می‌تواند از یک سری از این اطلاعات استفاده کرده و آن ها را در تغییرات دیگر هم بهره بگیرید درواقع این بستر یکپارچه است که به شما کمک می‌کند تا جنبه‌های مناسب را در نظر بگیریم البته باید بگوییم که در بیشتر نرم افزار های حسابداری صنعتی برای بهای تولید و خدمات آن ها از حساب‌های کنترلی هم استفاده می‌کنند که به برروی نگهداری اطلاعات مرتبط به موجودی‌ها می‌باشد و همین‌طور برای نگهداری و تهیه گزارش‌های حسابداری مدیریت مالی و کنترل‌های عملیاتی هستند این حساب ها بدلیل این‌که فقط ورودی اطلاعات دارند از قابلیت اتکاء و جامعیت کمی برخوردارند.

اما این نرم افزارهای جامع و کامل حسابداری قیمت تمام شده فکر گستر به شما قابلیت های زیادی می دهد.

 

مزایای نرم افزار قیمت تمام شده:

  1. پیکپارچگی اطلاعات
  2. صدور اسناد
  3. ممانعت از اتلاف هزینه  ها
  4. سادگی و راحتی در ورود اطلاعات
  5. بررسی دقیق امور مالی
  6. بررسی جزئیات ورودی ها
  7. امکان بررسی موجودی انبارها
  8. دریافت گزارشات کامل
  9. تهیه صورت های مالی مبنتی بر عملیات
  10. و......

 

چند دلیل برای خرید نرم افزار حسابداری فکر گستر

به شما گفتیم که نرم افزار حسابداری قیمت تمام شده می تواند اوضاع کاری شما را تا حد زیادی جابه جا کند، اما این که نرم افزار حسابداری قیمت تمام شده را از کجا بخریم هم اهمیت خاص خودش را دارد.

شما باید به دنبال نرم افزارها با قیمت مناسب و کارکرد و کیفیت بالا باشید تا بتواند برای شما یک سری تاثیرات را داشته باشند. ما به شما محصولات فکر گستر معرفی می کنیم به دلایل: