پیشنهاد فکر گستر
درخواست قیمت نرم افزار را ارسال نمایید و از طراحی هوشمند قیمت نرم افزار بهترین مقایسه را انجام دهید

 

مزیت نرم افزار برآیند

با تنوع نرم افزار های مالی و تولیدی برآیند مقایسه بسیار ساده است

مجموعه کاملی از نرم افزار مالی و اداری بر پایه BPMS که کاربر به راحتی میتواند فرآیند ها را تعریف نماید
سعی شده است که تمامی موارد در فرآیندها تعریف شود و فقط کاربر انتخاب نماید 
بدون نیاز به دانش نرم افزار

مقایسه نرم افزار مالی

مقایسه نرم افزار های مالی

نرم افزار های مالی از جمله نرم افزارهای پرکاربرد در سازمان ها و شرکت های مختلف محسوب می شوند، زمانی که شما از این دست نرم افزارها استفاده می کنید، در میابید که مسائل مالی مربوط به شرکت تان چه نظمی پیدا کرده اند و دیگر مشکلات و خطاهای گذشته در آن ها وجود نخواهد داشت و بهینه سازی در کلیه روشهای سازمان اتفاق افتاده است.

این نرم افزارها به عنوان اصلی ترین بخش امور مالی به شمار می آیند و باید به شکلی طراحی شوند که بتوان از آن ها در هر سازمان یا شرکتی مانند تولیدی، بازرگانی، خدماتی، فروشگاهی و ... استفاده کرد. در واقع نرم افزار مالی به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید سندهای خرید و فروش را آن را ثبت کنید، جزئیات فروش را در آن بررسی نمایید و یا این که اطلاعات شرکت فروشنده که در نرم افزار crm بازرگانی وجود دارد در آن ثبت کنید و به صورت هوشمند تعداد و قیمت آن را ثبت کرده و در زمان برآوردهای مالی آن را چک کنید. با این وجود هر مجموعه ای که می خواهد در حال حاضر تحت عنوان شرکت بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی، خدماتی و یا .... فعالیت کند باید از نرم افزار مناسب کسب و کار خودش استفاده کند.

 

نرم افزار بازرگانی

شرکت های بازرگانی قلب اقتصاد یک جامعه را تشکیل می دهند این شرکت ها وظیفه عرضه، فروش، توزیع و صادرات و واردات کالاهای مجاز بازرگانی را بر عهده دارند. به همین دلیل فعالیت هایی که انجام می دهند گسترده بوده و زیر شاخه های متعددی دارد، در نتیجه هر شرکتی می تواند ورودی و خروجی های مالی زیادی داشته باشد که حسابداری و بررسی کردن آن ها مسلما خارج از توان نیروهای انسانی است و برای نظم دقیق حتما باید از نرم افزارهای بازرگانی استفاده شود تا ورودی داده به درستی ثبت شده و از آن ها بتوان خروجی و گزارش گیری مناسب انجام داد.

در شرکت های بازرگانی به صورت منظم جلسه هایی برای بررسی امور مالی برگزار می شود تا در آن روند مالی شرکت ارزیابی شود، در این جلسات نرم افزار مالی بازرگانی شرکت کار اصلی را انجام می دهد چون که اطلاعات کامل درمورد ورودی ها، موجودی ها و خرج شده ها را در اختیار شما قرار می دهد.

 

نرم افزار مالی تولیدی

اتوماسیون مالی برای یک شرکتی که در زمینه تولید محصولات مختلف فعالیت می کند، حرف اول را می زند، چرا که صاحبان کسب و کار می توانند از گزارش کامل از روند تولیدات خود بگیرند و بهترین تغییرات لازمه را اجرا کنند. زمانی که شما از نرم افزار مالی تولیدی بهره می گیرید، سازوکار این نرم افزار دقیقا برای مجموعه های تولیدی طراحی شده است  و تمامی سازمان هایی که در زمینه تولید محصول کار می کنند باید یک نرم افزار تولید داشته باشند تا کنترل دقیق و منظم روی ورودی ها، موجودی ها، میزان عرضه و میزان سود داشته باشند.

 

ویژگی های نرم افزار مالی تولیدی

 

نرم افزار مالی فروشگاهی

فروشگاه ها روز به روز در حال افزایش هستند، ما امروزه شاهد فروشگاه هایی هستیم که ورودی و خروجی آن ها به شدت زیاد است که بررسی و ارزیابی موجودی های آن ها نیاز به چندین نرم افزار دارد تا بتواند مراحل آن را کنترل کند. نرم افزارهای مالی فروشگاهی، از جمله نرم افزارهایی می باشند که امور خرید و فروش، کنترل موجودی ها، تهیه گزارشات مالی  و ... را امکان پذیر می کند و حتی می تواند با بخش های دیگر هم ارتباط برقرار کند و شما با استفاده از یک نرم افزار فروشگاه چند بخش کار خود را کنترل کنید.

 

نرم افزار مالی BPMS

BPMS جزء جذایی نشدنی از مدیریت کسب و کارهای مختلف می باشد، سیستم بی پی ام اس کمک می کند تا با استفاده از قابلیت های نرم افزاری، فرآیندهای مختلف را در سازمان ها اتوماتیک کرد. زمانی که شما از نرم افزار مالی استفاده می کنید که قابلیت بی پی ام اس دارد، روند کاری شما را خیلی بهتر می کند.

شما با بهره گیری از نرم افزار مالی BPMS می توانید تمامی مراحل تولید، فروش، امور مالی و ... را از جنبه های مختلف ارزیابی کنید.

 

نرم افزار مالی EPR

زمانی که یک شرکت گسترش پیدا می کند، فرآیندهای مختلف در آن نیز افزایش می کند، از طرفی انجام کارها و تحلیل های داده های آن با روش سنتی دیگر امکان پذیر نیست، در این زمان استفاده و به کارگیری از سیستم EPR الزامیست. ای پی آر سیستم برنامه ریزی منابع شرکتی است که این منابع می توانند برای نیروهای انسانی، سرمایه، مواد اولیه، حوزه کاری، ورودی و خروجی ها و ... باشند.

یکی از ویژگی هایی که ای پی آر دارد، پایگاه داده اشتراکی می باشد که مجموعه ای از اطلاعات به شما می دهد که هر کسب و کار برای مدیریت فرآیندهای اساسی به شما می دهد. زمانی که شما از نرم افزار تولید EPR استفاده می کنید داده هایی در اختیار شما قرار داده می شود که با استفاده از آن می توانید عملیات ها و گردش های کاری مجموعه را بررسی و تحلیل کنید که در نهایت سبب می شود تا فرآیند تصمیم گیری خیلی ساده و راحت تر باشد.

 

قیمت نرم افزارهای مالی

در بحث تهیه نرم افزار مالی یکی از مهمترین بحثها قیمت نرم افزار مالی میباشد که بسیار در انتخاب آن مهم است در نرم افزار برآیند این مهم با دقت طراحی شده است و با یک صفحه کاملا هوشمند صاحبان سرمایه میتوانند بهترین انتخاب را در پکیج مالی خود داشته باشد.

 

سفارش نرم افزارهای مالی

تا به این جا با هر کدام از نرم افزارهایی که شما باید برای بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و .. .داشته باشید آشنا شده ایم، اما چطور می توان آن ها را تهیه کرد؟

کیفیت و نحوه چیدمان نرم افزارها روی روند کاری بسیار تاثیر گذارند، این که شما از چه مجموعه ای آن ها را تهیه می کنید، روی کیفیت شان حرف اول را می زند. مجموعه فکرگستر با سال ها سابقه به شما انواع نرم افزار های مالی بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی با قابلیت های BPMS و EPR ارائه می دهد که می توانید از آن ها در گسترش امور مالی تان استفاده کنید. از طرفی فکر گستر خدمات تخصصی هم به شما می دهد که می توانید نرم افزارها را با شخصی سازی استفاده نمایید و جزء مشتریان ویژه فکرگستر باشید.